أهم أسئلة جريئة من إيناس الدغيدي في برنامج شيخ الحارة والجريئة

نور سامي23 مايو 2020آخر تحديث : منذ 3 أشهر
أهم أسئلة جريئة من إيناس الدغيدي في برنامج شيخ الحارة والجريئة

تقوم المخرجة إيناس الدغيدي بطرح مجموعة من أصعب الأسئلة التي تقوم بتوجيهها لضيوفها في برنامج شيخ الحارة والجريئة وذلك خلال الموسم الرابع من البرنامج الذي يتم عرضه على قناة القاهرة والناس.

أهم الأسئلة الجريئة من المخرجة إيناس الدغيدي:

حيث أنه وجهت سؤال للفنان صبري فواز وقالت له لما خالد صالح مات قلت يا دنيا تأخرت علينا كنتي استني شويه؟ هل صبري فواز خايف يموت في سن صغير فيقول لها هو مش مسألة خايف أموت ولكن بيصعب عليا فكرة أننا نعيش عمر نجاهد عشان نوصل للشهرة وأول لما نوصل نمشي من الحياة.

فيما قامت بسؤال المطرب عبد الباسط حمودة وقالت له ايه رأيك في انتقاد حلمي بكر لمطربي المهرجانات ليرد عليها ويقول حلمي بكر صريح والوحش وحش والحلو حلو ودي متزعلش حد ومش بيعجبوا الحال المايل.

بينما سألت عبير صبري وقالت لها ليه كل الفيديوهات المكتوبة لعبير صبري على اليوتيوب بيبقي مكتوب عليه مقاطع ساخنة فتقول لها كل الفيديوهات دي مفيهاش حاجة ومعرفش ” ليه الناس بتعمل كده.

ثم سألت الفنان هشام سليم وقالت له بنتك نور عندها خلل هرموني ليرد عليها قائلا بنتي نور بقت ابني نور وازاي دي بتاعت ربنا وهي بتعمل تحويل الان.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.